19 Haziran 2011 Pazar

                                         AŞK
Aşk bazen insanı öylesine mutlu eden bir şeydir ki… ama yeri geldiğinde de insanın hayata küsmesini sağlayabilir.aşkı tam anlamıyla tanımlayabilecek pek az insan bulunur şu dünyada…ben bu yazıyı aşkı anlatmak için yazmıyorum ben aşkı aşk yapan şeyleri yazıyorum…


                           HAYAT
Biraz da hayattan söz edelim.hayat herkesin yaşamak zorunda olduğu bir şeydir sanki..hayattan kaçmak mümkün olsa ben bunu yapardım.. ben hayatı  saklambaç oyunundaki ebeye benzetirim sen saklanırsın o bulur..hayattan kaçan geride bıraktıklarını düşünmeden bir an bile geçiremeyecek kadar acizdir aslında madem yaşamayacaktın onlarsız neden kaçtın ha neden?insan bunu düşünmeden edemiyor.bir an için her şey mükemmel ,sonra her şey bir anda değişiyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder